85 - Schweigen als performative Kraft im Unterricht

Full display of title

Title:

Schweigen als performative Kraft im Unterricht

Capture
Consecutive number: 85
Edited by: Elisabeth Brugger
Edited on: Wednesday, 12. June 2019
Author/Authoress
Academic title: Mag.a. Dipl.Päd.
First name: Ingrid Rita
Last name: Handle
Piece of work
Title: Schweigen als performative Kraft im Unterricht
Hyperlink: http://diglib.uibk.ac.at/ulbtirolhs/download/pdf/407508?originalFilename=true
Type of work: Dissertation
Publishing year: 2015
Institution: Institut für Bildungswissenschaften
Target groups about which the work reports
Gender: Männlich / Weiblich
Age: Kinder / Jugendliche / Erwachsene
Target groups by activity
Activity: Lernende in der EB / Lehrende in der EB / BeraterInnen in der EB / Programmplanende, Management in der EB / Lehrende von Schulen
Learning contexts
Formal: Schule
Range: Lokal/Regional / National / Europa / International
Miscellaneous
Technical terms: Lernkompetenz / Soziale Kompetenz / Elternbildung / Supervision, Coaching, Mentoring